S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
Máme tu dalších pár útržků ohledně nadcházejícího S.T.A.L.K.E.R.a. Podle Sergeje Galjonkina z Epic Games, který v podcastu "Jak se tvoří hry" odpovídal na otázky posluchačů, se Sergej Grigorovič (vedoucí GSC studia) rozhodl oznámit práci na S.T.A.L.K.E.R.ovi na vlastní pěst, aniž by se s někým ze studia radil. Rozhodl se tak prý proto, aby byla na blížící se výstavě E3 příležitost ke hledání vhodného vydavatele. Ono oznámení mělo vyvolat rozruch a zároveň dokázat, že o hru je pořád zájem.
Galjonkin dále uvádí, že vývoj hry je v současnosti pouze ve fázi návrhu. Zajímavé je, že vývoj nemají na starosti autoři třetího dílu Cossacks, ale kompletně nový samostatný tým, který přešel pod křídla GSC a má mít s vývojem stříleček zkušenosti. Někteří jeho členové se navíc měli podílet i na tvorbě původních dílů, takže uvidíme, co z toho nakonec vzejde.
Teorie o tom, že by S.T.A.L.K.E.R.a měl nově pohánět čtvrtý Unreal Engine, však nebyly ani potvrzeny, ani vyvráceny.
Grigorovič tuhle novinu oznámil někdy v polovině května na svém facebookovém profilu, ale tím veškerá informovanost hasla. Jak už jsme psali v předchozí novince, na propagačních stránkách není k nalezení nic víc, než logo hry a možné datum vydání stanovené (prozatím) na rok 2021.
Zdroj: dtf.ru
29.05.2018 | datastor